  • Data: 2009-05-06 19:51:38
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):

    > Nie lame, tylko gospodarny i nie łamiący prawa nieopłacalnymi działaniami.

    Dobra, nie bede sie kopal z koniem ;)

    > Z UOP jesteś? Nazwiska mam podawać? Nie notuję co z kim akurat rozmawiam.
    > Sam przyznałeś parę(naście) listów wcześniej.

    Skoro powolujesz sie na "najzacieklejszych ewengelizatorow OO" no to
    chyba mozesz podac chociaz nicka? Bo jak mniemam taki NE napewno ma
    znanego w srodowisku nicka? Alternatywa jest to, ze pleciesz farmazony
    ;)

    > Może. Przecież jako jedną z zalet MSO wymieniłem dopasowanie do potrzeb i
    > wygody usera, którą określiłem jako subiektywną i przyznałem, że Tobie może
    > ona nie pasować. Ale większości pasuje. A powody to rzecz drugorzędna.
    > Liczy się efekt.

    MSO 2007 jest już tak potworną kobyłą, że sama się rypie pod własnym
    ciężarem o czym już wkrótce zaczną się przekonywać Ci Twoi lans-ZU, mam
    na myśli błędy jakie się zaczną pojawiać jak via Windows Update zacznie
    im się aktualizacja do MSO SP2 ;P

    > Albo tak silna przewaga MSO, że warto ryzykować. W końcu nie każdy
    > przestępca to głupiec. Ba! Sporo przestępców to wręcz geniusze.

    Mimo, że akurat tę z Twoich wypowiedzi zrozumiałem to jednak
    po zastanowieniu podtrzymuję głupotę.

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!