  • Data: 2009-05-06 08:46:25
    Temat: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 maj 2009 10:10
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gtrgle$u12$2@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Ehm, zaraz, zaraz, jaki to NOWATORSKI interfejs wprowadzil Office97?
    > Bo moze cos mi umknelo.

    Przesuwane paski z dwukreskami do przesuwania oraz płaskie przyciski na
    pasku. OOo dopiero w wersji 2.0 się na takie załapał, ale pozostałe
    programy dość mocno to zgapiały pod koniec lat 90.

    I chyba menu na pasku (ale to się nie przyjęło i nie jestem pewien czy to
    wersja 2000 nie wprowadziła, nie pamiętam) a także animowane menu (co się
    przyjęło pół na pół).

    --
    Tristan