eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak wyglada sprawa gwarancjiRe: jak wyglada sprawa gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wyglada sprawa gwarancji
    Date: Thu, 27 Sep 2007 16:03:11 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <fdgd6s$m4v$1@news.onet.pl>
    References: <46fbb284$1@news.home.net.pl> <fdgcj2$hml$1@news.onet.pl>
    <fdgd1g$lrb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpo66.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1190901788 22687 83.24.148.66 (27 Sep 2007 14:03:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Sep 2007 14:03:08 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <fdgd1g$lrb$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:488327
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    >> W przypadku niezgodności towaru z umową - koszt przesyłki ponosi
    >> sprzedawca
    >
    > A co w przypadku nieuznania reklamacji z tego tytułu? Klient przed odbiorem
    > rzeczy musi mi zwrócic ten koszt?


    W praktyce jest tak, że klient ponosi ten koszt wysyłając produkt w
    ramach reklamacji i nie otrzymuje zwrotu kosztów, jeśli reklamacja jest
    nieuzasadniona.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1