    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wyciagnac alimenty
    Date: Thu, 17 Oct 2002 15:41:35 +0200

    Użytkownik "Adam" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92AA9DB7ECEF9szladampocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > ...od osoby, którą stać na ich płacenie, ale nie chce?

    -fundusz alimentacyjny, ale w tym wypadku wazne jest, jaki w jej rodzinie
    jest dochod na czlonka rodziny.
    -komornik moze przeciez odciagac te pieniadze z jego pensji, kosztami
    egzekucji komorniczej obciazany jest tez ojciec, jesli pracuje, ma pensje,
    to sprawa jest prosta.

    Pozdrawiam,
    MArta

    Ps. Ona nie mogla byc zmuszona zeznawac, bo nie mozna zmusic corki, zeby
    zeznawala w sprawie rozwodu rodzicow. Chyba, ze musiala z innych wzgledow,
    np. musiala to zrobic dla matki. Jezeli nie, to najwyrazniej wprowadzono ja
    w blad, a w takim razie moze miec pretensje do ojca, ze jako starszy, byc
    moze korzystajacy z pomocy adwokata, nie dowiedzial sie, ze ja oszukuja i
    jej z tego nie wyciagnal.