  • Data: 2002-10-17 14:23:49
    Temat: Odp: jak wyciagnac alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam <N...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...0.0.
    1...
    > Nie wiem dokładnie. Być może okazuje się to już być cała suma na
    > 4 osoby (ojciec, matka i syn mieszkają razem).
    > Tak właśnie było - wyraziłem się nieściśle. To nie jest
    > najistotniejsze, chodziło mi tylko o uzasadnienie tego, że ojciec płaci
    > na syna a nie chce na córkę.

    Więc do wiadomości podaje, jeśli orzeka sie wyrok z powództwa
    małol.reprezentowanego przez np. matke i w tym samym powództwie występuje
    drugi powód /córka/ pełnoletnia
    to orzeczenie jest tak napisane , że w pkt. dot. małoletniego
    jest zaznaczone do czyich rąk ma pozwany płacić alimenty
    i w pkt. dot. drugiej córki jest napisane, że alimenty bedą wypłącane do
    rąk tej właśnie osoby
    i nalezy sie wtedy
    złożyć w sądzie wniosek o wydanie tytułu wykonawczego do pkt. zasądzającego
    alimenty na rzecz osoby pełnoletniej do jej rąk

    czy to jasne?

    Sandra