  • Data: 2002-10-17 14:05:30
    Temat: Re: jak wyciagnac alimenty
    Od: Adam <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marta Wieszczycka" napisał co następuje:

    > -fundusz alimentacyjny, ale w tym wypadku wazne jest, jaki w jej
    > rodzinie jest dochod na czlonka rodziny.

    Nie wiem dokładnie. Być może okazuje się to już być cała suma na
    4 osoby (ojciec, matka i syn mieszkają razem).

    > -komornik moze przeciez odciagac te pieniadze z jego pensji,
    > kosztami egzekucji komorniczej obciazany jest tez ojciec, jesli
    > pracuje, ma pensje, to sprawa jest prosta.

    Hmmm nie miałem pojęcia, że jest taka formalna możliwość - o to mi
    chodziło. Mogę poznać jakieś szczegóły?
    Ojciec pracuje na stałym etacie od dłuższego już czasu.

    > Ps. Ona nie mogla byc zmuszona zeznawac, bo nie mozna zmusic
    > corki, zeby zeznawala w sprawie rozwodu rodzicow. Chyba, ze
    > musiala z innych wzgledow, np. musiala to zrobic dla matki.

    Tak właśnie było - wyraziłem się nieściśle. To nie jest
    najistotniejsze, chodziło mi tylko o uzasadnienie tego, że ojciec płaci
    na syna a nie chce na córkę.

    Adam