  • Data: 2002-10-17 14:00:42
    Temat: Re: jak wyciagnac alimenty
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92AA9DB7ECEF9szladampocztaonetpl@127.0.0.1..
    .

    > Jakie są sposoby na a) zmuszenie go do płacenia, b) przestraszenie go,
    > żeby zdecydował się dobrowolnie płacić c) wyciągnięcie należności bez
    > jego woli (komornik?). Czy w ogóle są jakiekolwiek sposoby?

    jeśli masz wyrok zasądzający alimenty, to biegniesz z nim do komornika, wraz
    z wnioksiem o wszczęcie egzekucji,
    który to komornik zajmuje wynagrodzenie za pracę, a następnie oddaje
    pieniądze uprawnionej.

    > Intuicja
    > i to co już się dowiedziałem podpowiada mi, że prawo jest bezradne,

    intuicja Cię zmyliła a dowiedziałeś się głupot

    > wręcz umożliwia _zbyt_ wiele kręcenia takiemu człowiekowi (wystarczy,
    > że płaci te 50zł i już sprawa nie jest rozpatrywana itp.).

    bzdura jakaś

    > Nie posiada nieruchomości, papierów wartościowych (chyba) itp.

    ale ma pensję, tralalalala :)

    > Z góry dziękuję za jakiekolwiek porady.

    a proszę bardzo :)