  • Data: 2014-05-30 08:47:41
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2014 02:10, Kviat pisze:

    > Cudzysłów - para znaków interpunkcyjnych, służących w języku polskim
    > m.in. do wyodrębniania cytatów, pseudonimów, _ironii_.

    Dokładnie. To wewnętrzny regulamin klubu - nic więcej.

    > No bez jaj... nauka :)

    Cóż, jeśli numerologię czy wróżenie z fusów uznamy za naukę... ;->

    [ciach]

    > kobieta z natury jest podległa mężowi, gdyż z natury mężczyzna ma
    > większe rozeznanie rozumu - a, jak niżej powiemy, stan niewinności
    > pierworodnej nie wyklucza nierówności wśród ludzi"
    >
    > kontra:
    > sporo kobiet ma większe rozeznanie rozumu niż ty, czyli ten Tomasz
    > plecie bzdury.

    Mizoginizm to jeden z poważniejszych problemów religii.
    Judeochrześcijańskie (z Islamem włącznie) wręcz ociekają źle skrywaną
    pogardą dla kobiet.

> [...]
    >
    > "Heretycy popełniają grzech, z powodu którego zasłużyli sobie nie tylko
    > na to, by zostali karą klątwy wyłączeni z Kościoła, lecz także usunięci
    > ze świata karą śmierci. O wiele bowiem cięższą zbrodnią jest psuć wiarę,
    > która daje życie dla duszy, niż fałszować pieniądze, które służą życiu
    > doczesnemu. Skoro więc świeccy władcy z miejsca sprawiedliwie karzą
    > fałszerzy pieniędzy i innych złoczyńców karą śmierci, tym bardziej
    > heretyków można z miejsca, skoro tylko udowodni się im winę herezji, nie
    > tylko ukarać klątwą, ale także sprawiedliwie uśmiercić."

    Pan Tomasz z Akwinu może się łaskawie sam wychędożyć ;->

    A każdy katol który spróbuje posłuchać się jego "myśli" dostanie w
    wątpia widłami.

    > Ja byłem i nie widziałem.

    Widziałem jelenia - to się liczy? ;)

    > Jak widać, dla niektórych jest.

    A krasnoludki?

    > Czyżby?
    > Anubis. Zwykle przedstawiano go jako człowieka o głowie szakala lub w
    > postaci czarnego zwierzęcia (psa bądź szakala).

    Jak ten Ajgul (którego nie widzę - chyba pisze z jakiegośp irackiego
    serwera) śmie obrażać uczucia religijne Jedynej Prawdziwej Wiary? Niech
    Ozyrys ma go w swojej opiece, ale jeśli znieważa Anubisa twierdzą, że
    nie ma głowy szakala lub wręcz nie istnieje to... ;->

    > Czego to ludzie nie wymyślą... Wyobraźnia ludzka nie zna granic.

    Niestety czasem dryfuje w bardzo jałowe rejony i zapomina dołączyć
    standardowe zastrzeżenie:

    "Wszystkie osoby i wydarzenia opisane w Biblii są fikcyjne. Wszelkie ich
    podobieństwo do osób żyjących lub zmarłych oraz do faktycznych wydarzeń
    jest czysto przpadkowe. Autorzy zrzekają się odpowiedzialności za czyny
    popełnione z inspiracji ich książki. UWAGA: książka zawiera sceny
    brutalnych zbrodni oraz sceny pornograficzne!"