  • Data: 2014-05-29 23:11:51
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-28 23:54, Alek pisze:
    > Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał

    > Ewentualne statystyki robione na podstawie papierów proboszczów mogą
    > mieć znaczenie tylko dla Kościoła, więc tobie nic do tego.

    oczywiście, że mi do tego. jak najbardziej. potem podają, że w Polsce
    jest pierdylion katolików i bach, religia do szkół, bach, ulgi podatkowe

    > Swoją drogą ciekawe czy ktoś wpadł na pomysł żeby żądać sprostowania
    > danych, jeśli w spisie powszechnym zadeklarował się jako wierzący a

    jako niemowlę się zadeklarował? co to za absurd?

    > potem zmienił światopogląd. Tu już są dane państwowe i statystyki o
    > większym znaczeniu. Więc do boju, apostatci, macie nowy front walki! :]

    > Gdybyś prowadził jakiś pamiętniczek czy inny kajecik z zapiskami, to
    > nikt nie może ci dyktować co masz tam zapisać a co przekreślić. Twój
    > kajet - twoja sprawa.

    o ile nie podaje się później, że 95% Polaków to katolicy...
    i nie wyciąga z tego korzyści kosztem Polski...

    --
    Holy Bleble