  • Data: 2008-06-04 06:59:05
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 21:14:57 +0200, Tristan napisał(a):

    > Ale nie ma tam niczego, co by drogi rozdzielało. Ba! Nawet jak coś
    > rozdziela, to najczęściej rozdziela jezdnie, a nie drogi. Za oddzielne
    > drogi można chyba uznać coś, co prowadzi w inne miejsca. A nie dwie
    > równoległe drogi z A do B na odcinku 0,5 metra, niczym nie oddzielone.

    Jest wysepka z latarnią. Droga A jest szersza, droga B wąska.
    Kiedyś spotkałem podobną sytuację - lewa odnoga (B) była właśnie
    dla skręcających w lewo (tylko że tam były pasy z kierunkami więc
    nie było wątpliwości). Wprawdzie nie rozumiem wjeżdżających
    drogą B, ale wyjeżdżających drogą A w lewo mogę zrozumieć. Choć
    wolałbym zobaczyć zdjęcie tego miejsca.

    Pozdrawiam,
    Henry