  • Data: 2008-06-09 12:08:59
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zxc <d...@c...pl> popełnił(a):

    > nawiazujac do tego co napisalec..
    > sytuacja hipotetyczna:
    > jest sobie skrzyzowanie typu "rondo"
    > jest tak skonstruowane, ze od dolu doprowadza do niego droga
    > jednokierunkowa, ktora wjezdza sie na to rondo
    > pozostale 3 drogi biegnace do tego ronda(od lewej, prawej i od gory)
    > sa dwukierunkowe
    > przed kazdym wiazdem na rondo sa znaki "rondo" i "ustap pierwszenstwa
    > przejazdu"
    >
    > pewnego dnia chuliganom albo zlomiarzom spodobaly sie te znaki i od
    > tak je "pozyczyli"
    >
    > teraz na tym skrzyzowaniu nie ma zadnych znakow

> [...]

    Te zasady się nazywają - zdrowy rozsądek :). Ewentualnie - przepisy ogólne
    PoRD.

    A ja bym pojechał tak jak ów "geniusz" :). Skąd mam wiedzieć, że to
    skrzyżowanie o ruchu okrężnym (np. wysepka jest wysoka, innych dróg
    dochodzących nie widzę itd.). Być może jest to najzwyklejsze rozwidlenie
    dróg itd.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną