  • Data: 2008-06-06 07:33:10
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: "robal" <r...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zxc <d...@c...pl> popełnił(a):

    > ...zakladajac, ze ruch odbywa sie prawa strona jezdni, czyli tak jak w
    > Polsce
    > plan sytuacyjny jest taki:
    > http://img527.imageshack.us/img527/5040/wyjazddj2.jp
    >
    > jedyne znaki poziome to przerywana linia na drodze "poziomej", a z
    > pionowych to znak "ustap pierszenstwa przejazdu" usytulowany jak na
    > obrazku
    > interesuje mnie jak powinno sie wjezdzac i wyjezdzac z tej drogi
    > "pionowej" jakby ktos podrzucil jakis paragrafik z PoRD to bylo by
    > fajnie

    Fatalne oznakowanie i tyle. Zgłosić do odpowiedniego urzędu.
    1. Jeśli A ma służyć do wyjazdów, a B do wjazdów to na wysepce od strony
    drogi "pionowej" POWINIEN być znak C-9 + ewentualne oznakowanie pewnego
    fragmentu drogi "pionowej" podwójną ciągła P-4.
    2. Jeśli wyjazdy A i B mają służyć do tylko wyjazdów na drogę "poziomą", to
    na drodze "poziomej" postawić znak B-21 i B-22. Jeśli droga "pionowa" ma być
    również dwukierunkowa, ale same A i B mają służyć tylko do wyjazdów, to od
    odpowiedniego miejsca zmienić jej status znakami D-3 i A-20. Dodatkowo
    dołożyłbym oznakowanie poziome i pionowe określonych pasów do skrętów.

    Inaczej będzie burdel i niedomówienia - dokładnie tak jak opisywałeś. Bo
    przy takim oznakowaniu nie ma przepisu zakazującego mi wyjazd na drogę
    "poziomą" wyjazdem A.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną