  • Data: 2008-06-04 07:56:15
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1twcxgudlvwd0.abmv10ojm3lc$.dlg@40tude.net...

    > Na drodze poziomej owszem. A na pionowej nie ma żadnych oznaczeń,
    > i rozwidla się niesymetrycznie.

    Faktycznie o poziomej, ale to nie ma znaczenia. Powiedz mi nawet przyjmując
    nisymetrycznie. Masz obowiązek jechania swoją jezdnią. Nie masz przed sobą
    przeszkody, nic nie wyprzedzasz, to ja jakiej podstawie /kto, czy co zezwala
    lub nakazuje/, że pojedziesz na jezdnię dla ruchu w przeciwnym kierunku. A
    musisz pojechać przed wysepką. Jak słabo zjedziesz to zatrzymasz się na
    latarni. Musisz dobrze zjechać. Podobnie jak wysepka jest na środku prostego
    odcinka drogi i nie ważne czy ma 5m czy 100. Pojedziesz na jezdnię dla
    przeciwnego kierunku, czy zgodnie z obowiązkiem jazdy swoją jezdnią
    zostaniesz na niej?. Jeżeli pojedziesz na lewą stronę to na jakiej
    podstawie?
    --
    Maluch