  • Data: 2008-06-03 14:13:02
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: zxc <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to w którą stronę. Jadąc od dołu mapy i wjeżdżałbym na drogę
    > poziomą. Obojętnie, czy w lewo, czy prawo to pojechałbym po stronie B

    naprawde?! ;) to Ty jakies jakis... normalny ;)

    niektore czlowieczki w opisywanym miejscu jezdza sobie jak im
    wygodniej... jedzie od dolu i chce skrecis w lewo to sobie jedzie
    czescia A... jak jedzie droga pozioma od prawej strony to wjezdza
    czescia B... a jak!

    a najlepsze jest tlumaczenie jednego goscia.. bo nie na wysepce z lampa
    znaku "nakaz jazdy z prawej strony znaku - c-9" i wtedy nie trzeba
    jechac "normalnie" :O