  • Data: 2008-06-03 17:57:01
    Temat: Re: jak powinno sie jezdzic
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chcę cię matrwić ale coś podobnego przerabiałem i skończyło się na
    rozmowie z drogówką*... okazało się że jesli nie ma znaków o nakazie jazdy,
    nie ma oznaczeń wymazanych na drodzę to ....
    WJAZ i WYJAZD z drogi poziomej może odbywac się stroną A i B !!!!
    Sam w to nie wierzyłem ale ponoć takie są w PL przepisy.

    * - Komenda w Warszawie na ulicy Waliców

    Przemek - maytki(małpa)o2.pl
    www.kluchojady.prv.pl