  • Data: 2002-06-11 15:35:12
    Temat: Re: jak
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:ae545s$iig$1@absinth.dialog.net.pl...

    > I mądrze pisał,ale nie chyba nie przewidział podłości mężczyzn, uważasz,że
    > on nie ponosi winy? A Ty jak byś chciał przeżyć jakiś romans to machnął
    byś
    <cut>

    Oczwiscie ze sie z Toba zgadzam, on takze ponosi wine, ale nie przychodzi na
    usnet wypisujac co mu kobieta nie zrobila i sie zalac wylewa cala historie,
    jak ma problem z czyms to niech prosi konkretnie w czym jej pomoc i tyle.
    Jezeli mi by sie trafila wpadka i zrobilbym dzieciaka, napewno bym nie
    machna reka, ale i bym tego nie rozglaszal... byla by to wielka tragedia i
    szczerze mowiac nie potrafie sie wypowiedziec co by bylo gdyby...

    Pozdrawiam,
    Lepton