  • Data: 2002-06-11 15:51:01
    Temat: Re: jak
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:ae545s$iig$1@absinth.dialog.net.pl...

    > I mądrze pisał,ale nie chyba nie przewidział podłości mężczyzn, uważasz,że
    > on nie ponosi winy? A Ty jak byś chciał przeżyć jakiś romans to machnął
    byś
    <cut>

    Oczywiscie ze on ponisi takze wine, zle sie zachowal ze nie chce wyjasnic
    tej sprawy i ten problem wspolnie rozwiazac, chociaz nie wiemy jak jest
    naprawde. Ja napewno jakbym chial przezyc romans to bym sie zabespieczyl i
    nie machna dzieciaka, chociaz roznie sie zdarza, ale w przypadku takiego
    pecha trzeba poniesc konsekwencje i byc odpowiedzialnym za to co sie
    zrobilo - takze wiec calkowicie sie z Toba zgadzam... Lecz wypraszam sobie
    nikogo tutaj nie wyzywalem, jezeli ktos tak to odebral widocznie to jest
    prawda :) A ironii odrobine nikomu zawiele.

    Lepton