  • Data: 2002-06-11 15:16:06
    Temat: Odp: jak
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Ł. <k...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae535h$nis$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Trzeba tak żyć, żeby można było mieć szacunek dla samego siebie." Maksym

    I mądrze pisał,ale nie chyba nie przewidział podłości mężczyzn, uważasz,że
    on nie ponosi winy? A Ty jak byś chciał przeżyć jakiś romans to machnął byś
    dzieciaka ? to przecież świadczy też o jego głupocie bo teraz tak czy tak
    zna dziewczyna jego namiaru a prawo mu dokopie i będzie szło to za nim do
    końca.A jak ma np. rodzine to kto wie czy tym głupim bezmyślnym postepkiem
    nie rozpieprzy swojej .
    Nie toleruje głupoty wzajemnie kotku. A pan Maksym jest świetny. A to
    bardzo nerwowy. I na jakim świecie żyjesz a tak właśnie po to jestem ,że gdy
    komus potrzebna pomoc to dlaczego niby nie miałabym pomóc. Jak np. ten tatus
    sie zjawi i powie na grupie słuchaj ale to nie moje jestem na 100% pewny,że
    to nie ja to wtedy też jemu dam wskazówki jak ma sie zachować niech prawda
    wyjdzie taka jaka jest ,takie jest moje zdanie. I nie myle się,że ludzie tu
    piszący potrzebują niekiedy pomocy ? A nie krytyki i wyzwisk. Przepraszam za
    moje zachowanie ale mnie poniosło gdy takie czytałam wypowiedzi,nie lubie
    obrażać ludzi .Więc wybacz .
    Sandra