  • Data: 2020-07-16 10:19:50
    Temat: Re: ja działa Sanepid ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości grup
    .net...
    Czy ktoś w tej grupie może mi wyjaśnić wg jakiego klucza działa
    Sanepid ?
    >https://wawainfo.pl/lidl-koronawirus-md-170420-wysz
    kow
    >https://www.radiolodz.pl/posts/60888-sanepid-poszuk
    uje-pasazerow-autobusu-linii-76-mpk-lodz-z-30-kwietn
    ia

    >i inne tego typu sytuacje.
    >Sanepid poszukuje tych ludzi aby dać im nadzór sanitarny lub
    >kwarantannę.

    >A jeśli te znalezione osoby od dnia bycia w Lidlu czy jechania tym
    >autobusem , były w innym sklepie lub jechały innym autobusem to
    >Sanepid też
    >będzie poszukiwał tych kolejnych którzy ewentualnie się zetknęły z
    >tymi
    >osobami ?

    Byc moze.
    Szczesliwie wirus ma pewien okres inkubacji, i jesli Sanepid znajdzie
    pierwszych szybko, to moze nie zdazyli nikogo zarazic.

    >Np. tym autobusem jechała osoba do pracy i tam stykała się z 5
    >współpracownikami przez 3 dni od zdarzenia, to osoby z pracy też
    >pójdą na
    >kwarantannę ?
    >albo studentka do dzicka na korepetycje, to dziecko to będzie poddane
    >kwarantannie ?

    Z dzieckiem najprosciej - pojdzie.

    Tylko ... od pewnego czasu kwarantannuja tez osoby wspolzamieszkale.
    Wczesniej tego nie bylo, co mi sie jakas potezna dziura wydaje ...

    J.