  • Data: 2020-07-16 19:22:35
    Temat: Re: ja działa Sanepid ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Thursday, July 16, 2020 at 10:19:52 AM UTC+2, J.F. wrote:

    >Trudno powiedziec, kolega z pracy zony zlapal tego wirusa, spedzil z
    >zona i ~rocznym dzieckiem w mieszkaniu ~kwartal, reszta sie nie
    >zarazila...

    Patrzac na inne przypadki - zarazic sie latwo, nawet bardzo latwo.
    Moze zona odporna, moze mu zrobila izolatke dobrą, ale ogolnie to
    wydaje sie, ze jest na tyle duze pr-stwo zarazenia, ze trzymac jego, a
    zona niech sobie do pracy chodzi i po miescie bieg - to duza głupota.

    >Natomiast trwalo to masakrycznie dlugo... czekanie na pobranie
    >materialu do testow, czekanie na wyniki... Podobno "wyblagal" zdjecie
    >tej kwarantanny, bo jeszcze kolejne 2 tyg. chcieli im dolozyc...

    Ja tam nie wiem, ale ludzie walcza z tym wirusem dosc dlugo.
    Potem trzeba zrobic test, jak juz nie ma ... to odczekac 2 tygodnie
    czy zona na koncowce nie podlapala.

    Za wczesnie testu robic nie ma sensu, bo tylko zmarnujesz pieniadze na
    kolejny pozytywny wynik. Tzn zalezy kto placi za test, a kto za postoj
    kolegi, i co sie bardziej oplaca :-)
    I moze nie byloby tak zle, gdyby nie nasza wydajnosc w testowaniu -
    niektorzy dwa tygodnie czekali, a moze to wcale nie rekord, bo tym sie
    TVPis nie chwali :-)

    J.