  • Data: 2003-01-31 11:12:57
    Temat: Re: internet przez 0-700, czy to jest jakieś naruszenie prawa?
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież program wykonał działania , na które użytkownik nie wyraził
    zgody.
    > Poza tym osoba nieświadoma, nie zdaje sobie sprawy z ryzyka uruchamiania
    > pików typu .exe - ściągnęła film (przynajmniej takie miała wrażenie),
    > kliknęła na niego a tu co innego.Czyli mówiąc krótko: ktoś (właścicel
    > strony) bez zgody właściciela komputera korzysta jego telefonu, narażając
    go
    > na dużą stratę. A chyba na to prawo nie pozwala.

    Jak dla mnie to telekomunikacja nie ma z tym nic wspolnego, to nie oni
    tworzyli ten program i raczej przed sadem nie wygrasz - przynajmniej z TPSA.
    Jesli chcesz sie zabezpieczyc to:
    1) Zablokuj sobie 0700
    2) Naucz sie korzystac z internetu, nie instalujac wszystkiego co komputer
    Ci podsuwa poprzez klikanie tak.
    3) Strzel sobie stale lacze do netu - bez uzycia modemu - problem znika, bo
    tylko przez modem ten program moze sie "wdzwonic" na 0700

    Reasumujac - trzeba uwazac, ale czesto chodzac po roznego typu stronach co
    innego bierze gore nad rozsadkiem.

    Pozdrawiam
    Albercik