  • Data: 2003-01-31 15:48:04
    Temat: Re: internet przez 0-700, czy to jest jakieś naruszenie prawa?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja ze swojej strony tylko powiem, ze prokuratora przyglada sie dosc
    intensywnie procederowi...
    Sprawa jest powazna - najwyzszy rachunek miesieczny o ktorym slyszalem
    wynosil 13 tys zlotych...
    Z dyskusji przeprowadzonej na http://forum.vagla.pl wynika, ze osoby
    produkujace soft do wdzwaniania sie na 0700 nie czuja sie odpowiedzialne
    (sam mlotek przeciez nie jest narzedziem zbrodni...) Trzeba uwazac na to co
    sie ma w komputerze. Takie podejscie mnie przekonuje, ale jednak kazda
    sprawe nalezy badac indywidualnie.

    Swoja droga zastanawiam sie czym jeszcze zajmuje sie stowarzyszenie STI.
    Szanowny Panie Arku duzo macie juz wpisow w Rejestrze Treści Internetowych ?

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
    http://www.piit.org.pl