  • Data: 2009-04-21 14:12:35
    Temat: Re: internet, odliczenia, brak informacji TP
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gskjqe$594$1@inews.gazeta.pl...

    > rezygnacja z multipakietu to kwota około 3 tysięcy złotych a więc pułapka
    > w którą zostałem wpędzony przez TP
    > co z tym można zrobić?SJS

    No sorry, ale to Twoim obowiazkiem jest interesowac sie takimi rzeczami.
    Skoro chcesz korzystac z ulg masz obowiazek znac przepisy. Tak samo jak
    kupujac alkohol masz obowiazek wiedziec o tym, ze nei wolno po jego spozyciu
    siadac za kierownice i na nic Twoje pozwy przeciwnko "Polmosom" o
    odszkodowanie za utracone prawko.
    Tu masz idenstycznie.
    Trudno, zeby jakas firma informowala klientow o niekorzystnych
    konsekwencjach zakupu jakiejs uslugi. Multipakiet ma dzialac tak jak w
    ofercie, a jakie beda konsekwencje tego; czy stracisz mozliwosc
    skortzystanai z ulgi, czy zona Ci przez niego odejdzie do kochanka poznanego
    na czacie, czy wzrosnie Ci rachunek za prad, czy szybciej sie w TV zuzyje
    kineskop - to juz Ty to masz ocenic przy podejmowaniu decyzji o zakupie.

    Moze cos wymysla, zeby sie dalo odliczac. Na dzien dzisiejszy podobno nei da
    sie i juz.

    Pozdrawiam
    SDD