eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointernet i problemy z łączem › Re: internet i problemy z łączem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-
    mail
    From: nadir <h...@o...gov>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet i problemy z łączem
    Date: Fri, 01 Aug 2008 11:53:43 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <g6umhi$lf2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g6t5ob$6un$1@inews.gazeta.pl> <g6u6gk$b5r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g6ucif$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g6ue0v$as1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.185.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1217584499 21986 212.160.185.34 (1 Aug 2008
    09:54:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2008 09:54:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.12) Gecko/20050915
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <g6ue0v$as1$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546592
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Miedzy innymi za to sie placi abonament, zeby operator utrzymywal i
    >> rozwijal infrastrukture i to generalnie operator odpowiada za jakosc
    >> dostarczanego sygnalu.
    >
    >
    > chyba ze jest to niezalezne od opa/dostawcy (np zaklocanie przez inne
    > nadajniki)
    Co konia obchodz, ze sie woz przewrocil?
    Jezeli operator podejmuje sie swiadczyc uslugi z uzyciem jakiejs
    technologi to on powinien sie do niej dostosowac, przewidziec jej
    wszystkie za i przeciw a nie abonent. Ten ostatni nawet nie musi
    wiedziec co to jest WiFi, Ethernet czy DSL, on chce miec dostep do
    interentu i za to placi.
    Mam internet z kablowki, nie jest go tak latwo zaklocic jak WiFi, ale
    sie czasami zdarza, jeszcze nigdy moj operator nie przerzucal kosztow
    modernizacji czy naprawy sieci i urzadzen na uzytkownikow, poza
    miesieczna oplata abonamentowa nic nie doplacamy. Malo tego, mimo ze
    uszkodzenie/brak interentu niby nie byl z winy operatora, to ci z
    abonentow ktorzy pisali reklamacje na ten stan rzeczy dostali zwrot kasy
    w postaci 1/30 oplaty abonamentowaj za kazdy dzien niedzialania uslugi.

    > cena 200pln za apka + instalacja to nawet bardzo okazyjnie wychodzi.
    > co do umowy - patrz to co napisalem wyzej. ale fakt kazda umowe
    > (niezaleznie czy na internet od isp'a czy umowe o karte kredytowa)
    > nalezy uwaznie przeczytac przed podpisaniem bo pozniej mozna niezle
    > wdepnac.
    >
    > u mnie np karty sa dzierzawione przez okres 2lat (tyle maja gw) a
    > pozniej przechodza na wlasnosc abo.
    Zalezy co to za router/AP, ale cena generalnie nie jest jakas
    rewelacyjna, nie wiem jak bylo w tym przypadku i co tam w tej umowie
    jest zapisane, ale firma nie powinna brac w ogole oplaty za instalacje.
    Jak dla mnie to caly czas wina operatora, ze nie moze dostarczyc sygnalu
    do urzadzenia, ktore wczesniej sprzedal lub wydzierzawil, mimo ze jest
    ono sprawne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1