eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointernet i problemy z łączem › Re: internet i problemy z łączem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "gg" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet i problemy z łączem
    Date: Fri, 1 Aug 2008 07:14:59 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <g6u6gk$b5r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <g6t5ob$6un$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.245.93
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1217568085 11451 195.205.245.93 (1 Aug 2008
    05:21:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2008 05:21:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546507
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "inter_nauta" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:g6t5ob$6un$1@inews.gazeta.pl...

    > Jako, że rodzice mieszkają sami wezwali obsługę i fachowcy przywieźli
    > "specjalistyczne" urządzenie - zewnętrzny modem wifi, a w zasadzie switch
    > czy router. Problem z połączeniem się rozwiązał, ale .... dostawca życzy
    > sobie 200 zł za to cudo.
    >
    > Wcześniejsza karta sprawdzona przez fachowców - jest ok (nota bene
    > kupowana u nich przy zakłądaniu netu),

    a jak zepsuje Ci się TV po 5 latach od kupna to też "rządasz" żeby sklep
    wymienił Ci go na nowy gratisowo? Bo to podobny przypadek...

    BTW to że karta jest sprawna nie znaczy że będziesz mógł na niej odbierać
    sygnał. Zmieniły się warunki w okolicy (pojawiły sięnowe nadajniki) i karta
    nie daje sobie już rady z zakłóceniami. taki urok wifi. Nie jest to wina
    firmy która sprzedała kartę i dostarcza internet. Być może gdyby wymienili u
    siebie jakiś sprzęt to by się sytuacja poprawiła ale możliwe że już teraz
    mają full-wypas anteny i nadajnik.

    Skoro poprawili Ci łącze/wymienili Twój sprzęt to wypadałoby zza niego
    apłacić. No chyba że karta sieciowa była dzierżawiona od dostawcy
    internetu - bo i taka sytuacja jest możliwa. Wtedy powinni zabrać swoją
    kartę i gratisowo podstawić nowy sprzęt który będzie działał. Cena 200zł nie
    jest wygórowana - to normalna cena access pointa.

    --
    pozdr
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1