  • Data: 2006-01-15 20:24:25
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqe4t0$6rq$1@inews.gazeta.pl...

    > mowimy o sytuacji gdy odbywa sie przesuzkanie na podstawie nakazu
    > prokuratora,

    oki. na podstawie wiec jakiego aktu prawnego prokurator moze mi nakazac
    podanie hasla?
    sorki: cwaniaczek - prokurator?

    > nie widze

    okulista sie klania. reszta ponizej.
    a propos: biala laska nie chroni przed pierdlem :P

    > no wlasnie, nie boli, posiadanie "lewej" muzyki nie jest karalne i
    policje
    > nie interesuje

    ojojoj, serio jestes taki glupi czy nie slyszales o slynej akcji policji
    na lewa muzyke z netu?
    wczoraj z kompa, dzis z diskmena, a jutro z odtwarzacza mp3. technika
    idzie do przodu, policyjna rowniez

    --
    pozdro
    ape