  • Data: 2024-10-26 05:05:25
    Temat: Re: imigranci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W zasadzie nie ma kraju gdzie beda by nie istniala, a mimo to do
    > niektórych z nich się pchają. Właśnie różnca ilościowa jest istotne.

    Cyba się zgubiłem. W takim HK zawsze była bieda i też zawsze się tam
    wszyscy pchali, w tym biedni. W SG od jakiś pewnie 30 lat biedy nie ma,
    a też się pchają, w tym z EU, USA, UK. Do Indii i Bangladeszu się nikt
    nie pcha, choć szczególnie w Indiach, wielu Hindusów, którzy zdobyli
    doświadczenie poza Indiami, ma tam bardzo dobre prace i płacę (i nie mówię
    o IT).

    > Tak samo jak każdego innego, z tym że jak sobie załatwi papier że ma
    > marurę to łatwiej mu się dostać na studia.

    Ale ja nie wiem jak wygląda każdego innego.

    --
    Marcin