  • Data: 2005-08-28 18:34:38
    Temat: Re: hau, hau, hau!
    Od: greenspan <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinS wrote:

    > przepraszam,
    > faktycznie, o tym było na onecie.

    > podobno kogoś kiedyś zabiłeś.
    > Taką ma wartośc to, co piszesz.

    Nie zupelnie. Bo faktem jest jacht kupiony poprzez fikcyjna szkole.

    > Nauczyłem się oceniać sprawy, gdy zobacze co jest w ich aktach, bo
    > jeszcze nie widziałem rzetelnej medialnej relacji z procesu.

    > bo denerwuje mnie czytanie w kolko o tym samym

    KF, kolego, KF. I rozowe okulary na dodatek.

    > I co do treści, żebyśmy się zrozumieli:

    > żadna z tych rzeczy nie jest nielegalna,

    Technicznie nie, jezeli zalozymy ze te rzeczy mozna zakumulowac z
    pensyjki sadziowskiej.

    > poza tym w prasie czytałem że o.Rydzyk ma Maybacha.

    ale jest za to hipokryzja.

    > to on jest asesorem ?
    > kłamiesz z wysokością pensji.

    dobra, zarabia 5 tys. To wciaz bardzo duzo pensji zeby odlozyc na jacht
    i Volvo. I po drodze cos do garnka trzbe wlozyc.

    > nie ma tu żadnego dowodu.

    jest zarzut koprupcji. Bardzo powazny zreszta.