eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja nei obejmuje calego przedmiotu objetego gwarancja › Re: gwarancja nei obejmuje calego przedmiotu objetego gwarancja
  • Data: 2008-04-02 17:08:58
    Temat: Re: gwarancja nei obejmuje calego przedmiotu objetego gwarancja
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-04-2008 o 13:13:37 Konrad N>S> <n...@o...pl> napisał(a):

    > czy gwarancja może nie obejmować przedmiotu na który została udzielona?
    > mam duży kłopot z pralką: pęka jej przedni plastikowy panel, gdzie
    > umieszczone są wszystkie pokrętła i klawisze.
    > serwis odmawia naprawy, twierdzi, że części plastikowe nie podlegają
    > gwarancji.

    jak dla mnie jest to tzw "uszkodznie mechaniczne" wynikle z nieprawidowego
    uzytkowania.
    krotko mowiac uderzyles czyms w panel to pekl. jescze mi sie nie zdazylo
    aby serwis czy producent
    uznal taka reklamacje

    > tymczasem po każdym użyciu pralki pęknięcia powiększają się i pojawiają
    > się nowe - niedługo wszystko spadnie na ziemię a ktoś zostanie porażony
    > prądem.

    skoro za kazdym razem pekniecia rosnatzn , ze pralka jest pewnie
    niewypoziomowana.
    to juz twoja wina.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO