  • Data: 2013-01-27 13:08:10
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-27 05:45, news pisze:

    > A ja miałem zawsze, co oczywiscie nie wyklucza takich wyjątków jak ty:)

    CO za problem zatem nie kupić? Albo uznać, że z powodu braku możliwości
    zapoznania się z gwarancją gwarancji po prostu nie ma?

    > Widzę że jedyny twój cel na tej grupie to ściema i mydlenie oczu i
    > propaganda jedynej słusznej partii (twoja wstawka o biednych emerytach
    > co ośmielili się odłożyć 30tys na koncie i to jeszcze oprocentowanym!!!)
    >
    > Na allegro jeśli jest napisane ze jest udzielana gwarancja to znaczy że
    > jest a paragon to tylko jeden z dowodów zakupu i bez niego można się
    > obyć. Jakoś nie widzę na stronach allegro warunków gwarancji których ci
    > sprzedawcy udzielają, nawet często się o nie dowiadywałem, w najlepszym
    > wypadku skutkowało to głuchą ciszą:)

    Toż piszę, a Ty nie czytasz, że na allegro "gwarancja" to zwykle ściema.
    Czyli NIE MA gwarancji.

    > Obecnie gwarancja prawie nic nie znaczy, bo została anulowana z prawa,
    > konkretnie z KC, teraz obowiązują jakeiś pokrętne zamienniki typu
    > niezgodność z umową, ale są od tego wyjątki.

    Żadne zamienniki, to są dwa odrębne byty, które mogą istnieć razem. A z
    dwojga złego wolę niezgodność niż gwarancję.

    --
    Liwiusz