eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancjaRe: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!newsfe
    ed20.multikabel.net!multikabel.net!newsfeed10.multikabel.net!feeder.news-servic
    e.com!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf02.ams
    .highwinds-media.com!newsfe16.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <hgdhsa$6q7$1@news.telbank.pl> <DtzWm.89364$lP6.68923@newsfe13.ams2>
    <hgej66$928$1@news.onet.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <4b2b859c$1@news.home.net.pl> <SmMWm.42802$eZ2.5504@newsfe10.ams2>
    <hgg45j$p9l$2@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hgg45j$p9l$2@news.onet.pl>
    Subject: Re: gwarancja
    Lines: 54
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <bjTWm.12908$2u1.9527@newsfe16.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe16.ams2 1261175111 86.3.152.238 (Fri, 18 Dec 2009 22:25:11 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2009 22:25:11 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Fri, 18 Dec 2009 22:25:10 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:620584
    [ ukryj nagłówki ]

    >>>>> Jeżeli np. reklama mówiła o 24 miesięcznej gwarancji, a Ty dostałeś 12
    >>>>> miesięczną, to możesz skorzystać z uprawnień konsumenckich do zwrotu.
    >>>>
    >>>> Polemizowalbym. Bo niby na jakiej podstawie prawnej? :)
    >>>
    >>> "Reklama wprowadzająca w błąd" - ctrl+C, google, ctrl+V, enter i ...
    >>> wszystko jasne. :)
    >>
    >> A czy prawo w Polsce nie gwarantuje zwrotow np. do 5 dni z powodu
    >
    > Nie gwarantuje.

    Dziwne prawo, jak w dzikiej azji:)

    >> "rozmyslenia sie" - tak jest we wszystkich krajach UE! W Uk moge oddac
    >
    > Nieprawda.

    Gdzie tak nie ma (poza Polska)?

    >
    >> towar nawet w przypadku M&S do 45 dni... Standard to 14 dni. A 5
    >> ustowowo.
    >
    > No i co z tego?

    Zajaczek
    Ty jestes traktowany jak jelen ktoremu sie wcinie byle gowno, ja w UK jak
    powazny klient ktory ma prwo zwrocic towar jesli cos mi sie nie spodoba -
    teraz widzisz roznice "jeleniu"?

    >> Jesli wiec cos jest nie tak, to po prostu ide do okienka, oddaje i z
    >> glow. To wymusza na sklepie, producencie uczciwe informawanie o
    >> wszystkim. Dlaczego tego w Polsce nie ma tylko nadal jest to dziki handel
    >> na zasadzie "widzialy galy co braly" a jak sie nie podoba to do sadu...
    >> Czy nie latwiej to po prostu zalatwic prawem konsumenta do zwrotu towaru
    >> bez podania przyczyny nawet w 3 dni?
    >
    > Sklep to nie wypożyczalnia.

    Wypozyczal bys towary? Czy w Polsce kazdy tak ma?
    A no to moze i racja, ze nie zwrotow, wszak to dotyczy troche innej
    cywilizacji, racja, o co ja pytam o cywilizacje w jakims dzikim kraju
    azjatyckim?
    Widzisz, w UK i w krajach cywilizowanych sklepy sa po to by kupic jak cos
    potrzebujesz. Zwroty sa po to, ze jak by sie okazalo, ze tego nie chcesz lub
    jest np. nie takiej jak myslales.
    Popatrz w UK, nikt ze sklepow nie robi wypozyczalni... czy to znaczy, ze
    dajesz siwadecto sobie, ze nalezysz do taj mniej cywilizowanej spolecznosci?

    >
    > --
    > Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1