  • Data: 2020-11-13 15:02:46
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2020 o 13:04, J.F. pisze:

    > Ale wyrok jest.

    Ale czy trybunału? Bo jeśli uznajemy wyroki niepublikowane, to nie mamy
    trybunału aktualnie...

    > Owszem, ale tylko 3 nieprawidlowych.

    Skłonny jestem ci przyznać rację, ale pewnie sprawa jest bardziej
    zagmatwana...

    > No i wszyscy beda zadowoleni - PiS, ze w takim katolickim kraju zyje,
    > reszta, ze aborcja szybka, latwa, przyjemna i niedroga :-)

    No jednak trochę niektórych wkurwa, że inni wpierdalają się w nieswoje
    sprawy. Myślę, że finalnie to ktoś będzie bardzo niezadowolony. I
    paradoksalnie będą to ci, co najgłośniej za zakazem krzyczęli;)

    > To znow sa inne kraje :-)

    To może w ogóle zmknać nasz kraj. Niech ludzie jeżdzą się uczyć, ruchać,
    rodzić i pracować za granicą;)

    --
    Shrek