  • Data: 2020-11-14 12:44:26
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Co więcej, w mojej ocenie ów wyrok inny być nie mógł, albowiem stanowi
    > oczywistą konsekwencję istniejącego stanu rzeczy.

    A konkretnie, to jakiego "istniejącego stanu rzeczy"?

    Bo widzisz... jeżeli w czyjejś ocenie możliwe jest chodzenie po wodzie,
    to dla niego jest to istniejący stan rzeczy, ale niekoniecznie zgodny z
    istniejącą rzeczywistością i wtedy konsekwewncje takiej oceny mogą być
    absurdalne.

    Więc konkretnie: jaki istniejący stan rzeczy masz na myśli?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr