  • Data: 2010-07-24 21:20:45
    Temat: Re: gdzie zgłosić oszusta
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "P_ablo" <o...@o...pl> napisał

    > I uwazasz, ze te Twoje pare zlociszy starczy na oplacenie tej calej
    > machiny?

    Z nawiązką. Chciałbyś mieć choćby setną część tych "paru złociszy" rocznie.

    > Policja i prokuratura nie jest do zalatwiania Twoich prywatnych spraw

    Jeszcze raz spytam - na pewno dobrze się czujesz? Bo mam wrażenie, że
    jednak nie do końca.
    A od jakich spraw jest policja i prokuratura, jeśli nie od prywatnych spraw
    obywateli?

    K.
    a może ty po prostu zwykłym niedoawansowanym krawężnikiem jesteś ;-)