  • Data: 2010-07-26 09:21:17
    Temat: Re: gdzie zgłosić oszusta
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał

    > Jeszcze sie nie nauczyles, ze w tym kraju musisz radzic sobie sam?

    Owszem, nauczyłem się, ale korzystam z tego tylko w ostateczności, gdy
    wyczerpią się legalne sposoby rozwiązania problemu.

    > To, ze dluznik zniknal i zmienil telefony wcale nie oznacza, ze dzialal z
    > premedytacja. Mogli mu wymowic mieszkanie i wylaczyc telefony bo nie
    > placil. Moze trudno go znalezc bo jest w klinice i leczy sie na
    > depresje...

    I co w związku z tym?
    Gdy komuś zniknie z domu nastoletnia córka, to też ma wynająć prywatnego
    detektywa, bo to jego prywatna sprawa i widocznie popełnił błąd źle
    wychowując dziecko? Przecież mogła po prostu uciec z domu, niekoniecznie
    ktoś ją zarąbał w lesie.

    > Dla Ciebie lepiej, zeby wlasnie tak bylo... Jesli zna metody to nawet
    > jesli go znajdziesz, gowno mu zrobisz i jeszcze bedzie sie smial
    > bezczelnie w twarz...

    A skąd Twoja pewność, że gówno mu zrobię?
    Bazujesz tylko na tym, co tutaj napisałem, a ja nie podawałem wszystkich
    szczegółów.
    A przede wszystkim chodziło mi nie o rozstrząsanie problemu czy ten facet
    jest oszustem czy nie, tylko gdzie najskuteczniej zgłosić problem, gdy ma
    się spore podejrzenia (a może i dowody), na to, że faktycznie nim jest.

    > Na takich tylko rozwiazania silowe ale wnioskuje, ze te sa Tobie obce...

    Tak, najpierw wolę wyczerpać zasób legalnych rozwiązań.

    Pozdrawiam
    K.