  • Data: 2010-07-24 21:51:45
    Temat: Re: gdzie zgłosić oszusta
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i2flfl$dbk$1@news.onet.pl...

    > Z nawiązką. Chciałbyś mieć choćby setną część tych "paru złociszy"
    > rocznie.

    Z pewnoscia...

    > Jeszcze raz spytam - na pewno dobrze się czujesz? Bo mam wrażenie, że
    > jednak nie do końca.
    > A od jakich spraw jest policja i prokuratura, jeśli nie od prywatnych
    > spraw obywateli?

    Od porzadku publicznego - maja zlapac i ukarac przestepce, aby nigdy wiecej
    nikogo nie skrzywdzil. A Ty chcesz tylko odzyskac pieniadze a nie ukarac
    przestepce... To czy popelnil przestepstwo nie jest juz takie oczywiste a
    raczej watpliwe.

    Mnie na jeden raz przekrecono na 8500 eur i doskonale wiem na czym polega
    problem... Wiesz o co chodzi w PRLowskim sloganie "lepiej zapobiegac niz
    gasic" ?

    --
    Picasso