  • Data: 2011-04-27 11:03:11
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-27 12:50, Andrzej Ława pisze:

    > Z dostawcami gazu doświadczenia nie mam, ale z dostawcą energii
    > elektrycznej - owszem.

    W ogóle gaz jest na tyle tani, że nie wyobrażam sobie zużycia go za
    4500zł rocznie. Mając samą kuchenkę gazową, płaci się kilkadziesiąt
    złotych na 2 miesiące, a nawet jak ktoś ma gaz w łazience i kąpie się 5
    razy dziennie, to uskładać z tego taką niedopłatę to nie lada sztuka.

    Przypuszczam, że abonentka przez wiele lat nie wpuszczała gazownika do
    mieszkania, zakład naliczał jakieś niewielkie prognozy, a jak przyszło
    co do czego, to rozliczył za faktyczne zużycie i teraz płacz...

    > I ich prognozy są w miarę uzasadnione statystycznie - zmiany miesięczne
    > i trend roczny. Czyli jeśli np. w pierwsze lato zużyłeś L, w pierwszą
    > zimę - Z, w drugie lato 2*L, to na zimę prognozują 2*L (mniej-więcej).

    A powinni prognozować 2*L :)

    --
    Liwiusz