  • Data: 2011-04-27 16:51:55
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Fakt, postępujesz nieco idiotycznie - zamiast z góry wydawać te pieniądze
    > należałoby je po prostu odkładać na jakąś lokatę. Byłbyś przynajmniej do
    > przodu o odsetki. No i miałbyś awaryjną rezerwę na wypadek wypadku (to się
    > nazywa "płynność finansowa").

    od 150 zł odsetki na lokacie to jakaś 1/12 3%, czyli 0,25%, czyli 0,375
    złotówki.
    Mój czas jest bardziej cenny niż te 40 groszy, marnowanie go na zakładanie,
    pilnowanie, ustawianie lokaty jest bezsensowne, ale założenie podane przez
    Ciebie jest teoretycznie poprawne, choć praktycznie IMHO nie ma sensu.
    Przem