  • Data: 2011-04-27 16:47:55
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Pewnie też wolisz wydać 10*10zł niż 80zł jednorazowo, dużo firm żeruje

    Nie, nie wolę. Wolę jednorazowo za coś za co płacę jednorazowo.

    > na takiej "gospodarności" klientów :)
    > Jaki jest sens propagowania takich pseudosposobów w internecie jako
    > godnych stosowania, tego nie wiem :)

    Mam do zapłaty 300 zł co dwa miesiące. Nieuchronnie do zapłacenia. Płacę co
    miesiąc 150. Nie wiem gdzie jest propaganda w podawaniu sposóbu na to, żeby
    nie bolało wydawanie 300 na raz i cieszeniu się, że w jednym miesiącu nie
    trzeba.
    Ale jak już pytasz, to tak, dla mnie to totalny kretynizm czekanie na
    rachunek, który nie przychodzi przez 6 miesięcy, a potem płacz, że go w
    końcu wystawili i płacz, że nie mam skąd wziąć 900 zł na jego zapłacenie, a
    potem jeszcze utyskiwanie, że chamy na raty nie chcą rozłożyć.
    Możesz z tym dyskutować, nie chcę zabierać Ci do tego prawa, ale nie licz,
    że zmienię zdanie.
    Przem