  • Data: 2011-04-27 13:04:25
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    anna wrote:

    > Witam, pomocy
    > Byłam w zakł.gazowniczym z prośbą o rozłożenie zadłużenia na raty
    > /4500,00 zł/to okazało się ,że mam zapłacić do końca maja ,a jak nie
    > to odetną gaz. Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i
    > dobrowolnie idzie z prośbą o raty ci panowie tak nas załatwiają .
    > Czy mogą tak nas traktować??????????

    Mogą. A nawet powinni! ;-)

    To nie jest fundacja charytatywna, za rozłożenie twojego zadłużenia na
    raty ktoś musi zapłacić.

    Jako że taką nieterminową spłatę zadłużenia trzeba traktować jako koszt
    dla firmy (pieniądze też kosztują), to za fakt iż tych pieniędzy nie
    mają w terminie - musi płacić ogół klientów. Musi to być po prostu
    uwzględnione w cenie gazu.

    Nie widzę powodu żebym np. ja musiał płacić za twoją niefrasobliwość.

    Pomyśl - ktoś jest ci winny 4,5k pln. Mówi że nie odda od razu, tylko w
    ratach spłaci, w ciągu np. roku. A ty chciałaś za te pieniądze pojechać
    na wakacje... co robisz? Bierzesz pożyczkę z banku. Płacisz odsetki.
    Kto ci te odsetki pokryje?

    --
    Pozdro
    Massai