  • Data: 2011-04-27 14:12:01
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Massai nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Mogą. A nawet powinni! ;-)

    1. osobiście uważam, że powinni, szczególnie że np. w moim mieście gnojki
    zaczęli w zimie dawać gaz mniej kaloryczny, choć niby w normie, efekt taki,
    że nagle zużycie wzrosło dwukrotnie i ciężko było to zaplanować/przewidzieć;
    2. z drugiej strony niedawno miałem rozmowę z kumpelą, która była zaskoczona
    rachunkiem na 700zł, bo "elektrownia nie dawała jej rachunków od września".
    Jak jej powiedziałem, że mam w duszy rachunki i płacę co miesiąc mniej
    więcej połowę zużycia (które jest mniej więcej na stałym poziomie) +10 zł i
    ew. dopłacam jak jest za mało i się upomną, to popatrzyła na mnie jak na
    debila, który szasta pieniędzmi. Argument, że tak czy tak będzie to musiała
    zapłacić nie dociera, no bo: po co wcześniej jak można później. W takim
    przypadku sam bym nie rozkładał, chociaż IMHO łatwiej ściągnąć dług grożąc
    zdjęciem licznika, niż go zdjąć i dochodzić wpłaty. Oczywiście w prądem
    łatwiej, bo bez niego ciężko, gaz można zastąpić.
    Przem