  • Data: 2018-12-27 11:29:31
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-24 o 02:47, J.F. pisze:
    > Owszem, to moglo zaskoczyc. Ale:
    > -w umowie tego nie zapisano, wiec nie masz co zwalac na analfabetyzm,
    > -jak ktos bierze kredyt na 20-30 lat, to nie po to, aby sprzedawac
    > mieszkanie.

    A dlaczego nie? Mam widoki na większy wpływ, ale nie jest to pewne i
    jest w przyszłości, rozważam, że za 10 lat będę potrzebował większe
    mieszkania/domu, ale na początek, wolę mniejszą ratę, biorę kredyt na 20
    lat, spłacam po 10 i kupuje inną nieruchomość. Znam wiele osób, które
    tak robiły i z takim przeświadczeniem kupowały. Niestety ze względu na
    zbytnia ochronę tego co wynajmuje sobie mieszkanie mamy to, że
    mieszkania pod wynajem są drogie, bo to ryzykowny sposób wynajmowania i
    większe ryzyko trzeba wkalkulować sobie w cenę. Ochrona poszła nie w tę
    stronę co powinna. Powinna iść w stabilność kosztów wynajmu a nie w
    ochronę przed eksmisją osób niepłacących.

    --
    http://zrzeda.pl