  • Data: 2018-12-27 15:59:49
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Nie. Podejście do uczciwości mamy zapewne te same.
    > Po prostu Ty warunkujesz własnym widzimisiem czy ktoś uczciwie
    > realizuje warunki umowy, czy też nie.

    Naprawde to jest jedyne wytłumaczenie?
    To please, nie pisz mi o własnym widzimisie :)

    > Opiekuje się produktem, ale nie będzie *TOBIE* doradzał, bo za to
    > może *TYLKO I WYŁĄCZNIE* ponieść konsekwencje negatywne. Nie ma
    > fizycznej możliwości by na takiej usłudze ktoś wyszedł in plus.

    A to ciekawe...
    Ale zdaje sie ze dowiemy sie zaj akis czas na czym banki wyszły im plus a
    na czym in minus...

    > Kredyt na 30 lat jest sam w sobie "tak ryzykownym rozwiązaniem".

    Ale moze byc bardzo ryzykowny i BARDZO BARDZO ryzykowny

    > Taki show w TV. Top Model, tylko zapisany pseudo-fonetycznie.

    To nie miałem przyjemnosci :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"