  • Data: 2005-06-28 14:30:30
    Temat: Re: fotografowanie przed budynkiem
    Od: shire <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jak sobie, serdeńko, wyobrażasz skazanie BEZ takich dowodów?

    a ja nie. Umieszczam album w oddzielnym zestawie i oznaczam co zawiera.
    Takie trudne? I sad nie trzyma tego w ogolnie dostepnych dla
    publicznosci aktach. Ciezko pojac?

    > Moja twarz nie jest twoim życiem publicznym. Pogódź się z tym.

    Jest jezeli wlazisz na swiecznik. DOBROWOLNIE! NIepodoba sie? Siedz w
    domu. Proste.

    Pewnie wizerunku Kwasniewskiego tez nie moge publikowac?

    > Też.

    > Pitolisz.

    Obron argument fotografii kryminalistki Kwasniewskiej z kryminalista
    Drochnalem.

    > Czy ja jestem Kwaśniewska?

    Uciekasz tylnymi drzwiami. Czyli jednak ta ochorona ne jest jednakowa.

    > Już jeden został skazany za rzucanie przestępcami na lewo i prawo.

    Sokolowski? :-P

    > Pomijam taki detal, że osoby publiczne podlegają w tym względzie nieco
    > innym zasadom.

    Czyli jednak sie kreci.