    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Mon, 29 Jul 2024 06:39:13 +0200
    <v70gpc$itp$6@news.chmurka.net> <v711gt$8fg$1@news.chmurka.net>
    <v71hsf$lsa$3@news.chmurka.net> <v72r6a$poo$1@news.chmurka.net>
    <v72rqg$lsa$5@news.chmurka.net>
    <1dm9vxb5hprcr$.1a7c4c11urx05.dlg@40tude.net>
    <v7425l$k8j$3@news.chmurka.net> <v742n9$vnd$1@news.chmurka.net>
    <v7435k$b98$8@news.chmurka.net> <v74u6k$q51$2@news.chmurka.net>
    <c...@h...invalid>
    <v78gg0$k8j$13@news.chmurka.net> <v7a76s$gs3$2@news.chmurka.net>
    <aSHmO.39704$yx3e.12242@fx15.ams1> <v7frd9$a9p$2@news.chmurka.net>
    <90ZmO.36948$1Cac.35335@fx12.ams1> <v7ieiq$g2i$5@news.chmurka.net>
    <d5inO.53696$5VD6.13351@fx01.ams1> <v7litm$l3rd$1@dont-email.me>
    <dDYnO.37761$dDte.24125@fx06.ams1> <v7r0gs$1otii$1@dont-email.me>
    <pXYoO.51402$HJ6f.14072@fx05.ams1> <v8278f$23l$3@news.chmurka.net>
    <RgBpO.303968$NpS.44261@fx09.ams1>

    > W Azji to nie jest MZ oparte na zaufaniu. To jest oparte na kulturze
    > niekwestionowania/kofrontowania autorytetu osoby z jakimś formalnym
    > umocowaniem (np. szefa w pracy).

    Tak - źle napisałem.

    > Mówisz o systemie, o de facto, upodleniu i zeszmaceniu tej formacji
    > przez funkcjonariuszy poprzedniej ekipy.

    Już pisałem, to ma dłuższą historię niż poprzednia władza. Oni to robili
    tylko nieco bardziej oscentacyjnie oraz policja wyszła do ludzi w
    związku z cowidem i protestami. Ale tak wyglądało to niemal od zawsze.

    > I to oznacza, że są to, jako grupa zawodowa, jakieś zdeprawowane
    > moralnie sukinsyny, tylko czychające aby wyruchac obywatela?

    To oznacza że mają w dupie prawo i nawet w tak głupiej sprawie są gotowi
    je oscentacyjnie łamać... bo mogą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!