  • Data: 2024-07-24 14:46:35
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2024 o 12:44, Kviat pisze:

> [...]
    > Możesz samodzielnie zablokować telefon zdalnie w tym właśnie sensie.
    > Blokadę IMEI robi operator jak mu zgłosisz.

    > Na co komu wyłączony telefon?
    > Żeby zmienić IMEI trzeba włączyć i odblokować...

    > Tak, oczywiście.

    > Chyba każdy producent (czy autoryzowany serwis producenta) jest w stanie
    > odblokować telefon, ale żądają również dowodu zakupu.
    > Nie robią tego ot tak po prostu, bo ktoś poprosił.
    > Pewnie jest to w jakiś sposób monitorowane, rejestrowane, bo wiadomo, że
    > z uczciwością pracowników może być różnie, a tym bardziej jeżeli ma ktoś

    Ale pierdoły. Posiadanie jest wystarczającym powodem by z urządzenia
    korzystać w dowolny sposób. Kto normalny trzyma jakieś papiery na
    urządzenie by z niego normalnie korzystać.

    > https://www.samsung.com/pl/support/mobile-devices/ja
    k-przeprowadzic-reset-fabryczny-na-urzadzeniu-mobiln
    ym-samsung/

    > Jeśli xiaomi czegoś takiego nie ma, to w życiu bym nie kupił xiaomi :)
    >
    > Sprawdź, może nie wiesz, że ma :)
    > Tak czy inaczej, chyba trzeba przynajmniej odblokować telefon?

    Nie ma konieczności kontaktu z producentem i śledzenia pół świata jw by
    zrobić reset a nie nie ma możliwości robienia resetu.