  • Data: 2024-07-24 17:47:50
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Boję się, że to gdzieś umknęło, ze ludzie w różny sposób traktują
    > blokadę. Ja pisze o blokadzie po IMEI u operatorów. Taki telefon po
    > prostu nie zaloguje się do sieci GSM (przynajmniej w założeniu). I taką
    > blokadę odradzam, bo co prawda faktycznie telefon jest bezużyteczny, ale
    > i szansa na jego znalezienie spada do minimum.

    Czyli po zgłoszeniu kradzieży do operatora, operator wpisuje IMEI na
    jakąś czarną listę, ale numeru IMEI nie blokuje?
    Bo mi się coś mocno wydaje, że na tych "czarnych listach" zablokowanych
    numerów IMEI są... zablokowane numery IMEI.
    Skoro obywatel nie poprosił operatora o blokadę IMEI, to z jakiego
    powodu operator wrzuca IMEI na listę zablokowanych IMEI, skoro obywatel
    nie wnioskował o zablokowanie IMEI?

    Więc, konsekwentnie, w takim przypadku albo muszą być jakieś dwie listy:
    1. skradziony telefon (IMEI) i zablokowany
    2. skradziony telefon (IMEI) i niezablokowany

    Albo jedna lista z trefnymi IMEI, ale z rozróżnieniem na
    zablokowany/niezablokowany.

    Tylko się upewniam: czy na tzw. "listę zablokowanych IMEI" trafiają
    również numery IMEI niezablokowane?

    Bo skoro IMEI nie jest zablokowany, bo nie polecasz, a na liście są
    tylko zablokowane IMEI, to co sprawdzacie podczas legitymowania i
    wklepywania tajnego kodu w klawiaturę na odblokowanym, działającym i
    zalogowanym do sieci telefonie... skoro tego IMEI nie ma na liście
    zablokowanych IMEI? A nie ma, bo ponieważ nie jest zablokowany.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr