  • Data: 2024-07-24 16:07:44
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozumiem. Motywacją może być chęc uczynienia telefonu bezuzytecznym,
    > nawet kosztem zmniejszonego prawdopdobieństwa odzyskania tego telefonu.
    > Mozna tez oczywiście nie wierzyc, że policja cokolwiek zrobi w kwestii
    > imei widocznego w sieci, no to wtedy nie ma sensu nie blokować.

    Policja jest rozliczana z odzyskanych urządzeń, więc po prostu raz na
    jakiś czas hurtem się sprawdza. Ponieważ operator trzyma retencję 12
    miesięcy, to wystarczy raz na rok zrobić. Ponawia się to aż do
    przedawnienia, przy czym przedawnienie zależy od potencjalnej kary, a ta
    od kwalifikacji prawnej, więc trudno mi powiedzieć, jak długo się to
    robi, ale generalnie nie mniej, niż 5 lat.
    --
    (~) Robert Tomasik