  • Data: 2024-07-24 06:41:11
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No mówie o tych porzytecznych (co do zasady).

    Sprawdzanie IMEI pod groźbą zabrania telefonu nie jest specjalnie
    pożyteczne nawet dla zasady. Podobnie jak legitymowanie losowych ludzi
    pod lewymi pozorami.

    > Ja co do zasady nie unikam, a przede wszystkim nie zakładam, że kazdy to
    > kulson. Nb. zawody mundurowe mają swoją specyfikę i po to tez
    > bozia/ewolucja dała rozum, żeby wiedzieć jak z kim rozmawiać.

    Najlepiej wcale.

    > Najczęściej MZ błąd potwierdzenia :)

    To może inaczej - ilu znajdują w ten sposób (_losowe_ legitymowanie)?

    > Pewnie nie raz z takiego profilowania coś jednak wyszło, tyle, że
    > statystycznie nie jest to nic w okolicach dużych liczb.

    Problem w tym że oni mają całe mnóstwo sprofilowanych i nic z tym nie robią.

    > Zobacz,
    > ponownie, jakbyś się tak nie jezył na tę policje, jakbyś dawał im kredyt
    > zaufania to pewnie byś spokojnie łyknął to naruszenie Twoich dóbr np. te
    > 3x do roku, jesłi np na 5tys legitymowań złapaliby jakiegoś bandziora.

    Gdyby matka miała kuta to by była ojcem.

    > A co Twoje moto robiło na murku dla żuli?

    Stało - obok:P

    > I dzielnicowy pchnąć nie chce?

    A co ma do tego dzielnicowy - on się tym wcale nie zajmuje:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!