  • Data: 2024-07-23 11:43:54
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jul 2024 20:01:41 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    >>> Fabryczną. Ale literki takie małe, że nie wiem czy bez lupy

    > Mój ma nie tyle co naklejkę, co fabrycznie umieszczony pod warstwą
    > jakiegoś przezroczystego tworzywa, którym są pokryte całe plecy. Też bez
    > lupy nie odczytam, chociaż okularów nie noszę i mam dobry wzrok. Zdrapać
    > się tego nie da jak naklejkę, trzeba albo zeszlifować aż do plastiku z
    > numerem, więc zmiana tego numeru jest w ten sposób niemożliwa, albo
    > zmienić całe plecy, co wiąże się z siłowym rozklejaniem obudowy.

    a) nakleic nową, zalakierować.

    b) istotnie zeszlifowac starą, wkleic nową, zalac tworzywem ...

    > Podejrzewam, że takie ponowne klejenie będzie widoczne - musiałby się
    > ktoś bardzo postarać żeby taką operację zrobić profesjonalnie i bez śladu.

    Baterię wymieniałem.

    > Więc niech sobie czyta ten numer, jeśli zdoła, ale odblokowanego
    > telefonu ode mnie nie dostanie. A jak się uprze, że "może podrobiłem ten
    > numer", to już widzę jak uzasadnia swoje "podejrzenia" przed sądem, gdy
    > zrobi mi na złość i zabierze mi telefon do "ekspertyzy".

    Oj, nie wiadomo co tam ekspertyza powie :-)

    Albo np telefon zaginie, winnego zaginięcia nie będzie, ale opinia
    kulsona, że numer wyglądał nieoryginalnie, zostanie :-)

    J.